luni, 25 mai 2009

Porcusorul Agresiv

Porcusorul agresiv statea in livada agatat intr-un visin. La un moment dat vine paznicul si-l intreaba:
- Ce faci porcusorule aici?
- Hmmm! Ce intrebare! Nu vezi ca mananc!?
- Si ce mananci?
- Cirese
- Pai cum cirese ca asta e visin
- Mi-am adus de-acasa!

Porcusorul agresiv se plimba cu bicicleta.
Iepurasul se plimba pe langa el:
O sa cazi, o sa cazi, o sa cazi!
Deodata porcusorul cade intr-o groapa, cu bicicleta cu tot.
Iepurasul, de sus:
HA! Ai vazut, ai vazut?
Din groapa se aude o voce ragusita:
Parchez unde vreau eu!

Porcusorul agresiv:-Dati-mi un bilet!!!
Caserita:-Pana unde?
Porcusorul agresiv:-GRESIT!!!!
Porcusorul agresiv:-Pana nu-ti dau una!

porcusorul agresiv in gara la casa de bilete:
-un bilet va rog
-pe ce ruta doriti?
-da' ce te intereseaza pe tine...

Porcusorul agresiv merge prin padure si o intalneste pe zana cea buna:
- Te omor! striga el
- Nu ma omori si iti indeplinesc 2 dorinte!
- Bine dor. nr1:baga un cui in copacul ala de sa nu-l poata scoata nimeni
- L-am bagat.si a2-a dor.
- Scoate-l afara!

porcusorul intra intr-o macelarie:
-primiti comenzi?
vanzatoarea:da,desigur!
-CULCAT!!

porcusorul agresiv merge la casa de toleranta ,loveste usa cu piciorul, intra si zbiara tare. - Vreau o femeie acum dar acum. Patroana casei zice. Mergetzi sus la camera 3. Fuge porcusorul sus la camera 3 izbeste usa cu putere ,intra ,vede o femeie goala si urla tare. - vreau sa-mi sugi ****. Fata zice. - Asta nu si nu .Porcusorul urla tare - Alta n-am.

Doi tineri , alaturi de porcusorul agresiv inr-un compartiment de tren.Dupa un timp,baiatul scoate niste sandwichuri sa manance si,politicos ii intinde si porcusorului unul la care porcusoru:
-NU MANANC!
Mai trece ce mai trece si baiatul scoate o sticla de suc si ii intinde si porcusorului dar acesta:
-NU BEAU!
Baiatul s-a gindit ca porcusorul este superat ca nu s-au prezentat si:
-Uite porcusorule,ea este prietena mea...
-NU F**!

porcusorul agresiv si mielul.Mielul rade de porc: Vine Craciunul!!!! Porcusorul agresiv foarte zambaret: Da' de paste ce faci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu