marți, 14 aprilie 2009

The illiterate Chronicles

ola!!! frumosi mei !!! cmf voi ????
Deian: vindem rosii
Sexy Syrea: bv voua facetzi si voi un ban gramada
Sexy Syrea:
Deian: pai da
Sexy Syrea: pai asa e bn
Sexy Syrea: unde suntetzi la piatza ???
Deian: daa
Sexy Syrea: sau la coltzul strazi ??
Deian: cu laptopul
Deian: la piata
Sexy Syrea: dc vrei sal vinzi ??
Sexy Syrea: sau sa te vinzi u ??
Deian: pai daca plateste cineva bine
Deian: ma vand si eu
Deian:
Sexy Syrea: ooooooo
Sexy Syrea: pai ai k te platesc eu sa tzio bage baietzii
Sexy Syrea:
Sexy Syrea: ce zici cam cat vrei ??
Sexy Syrea: ???????
Deian: 1 mil de dolari, da ma incepi tu
Sexy Syrea: ai vrea u
Deian: neah, tu ai vrea
Deian:
Sexy Syrea: sau da te incep eu dar cu vibratorul in cur daca vrei altfel nu se poate
Sexy Syrea: eu ????????
Sexy Syrea: tzi se pare tzie de foame
Deian:
Deian: oooo da nu te ataca acuma
Sexy Syrea: nu ma atac
Sexy Syrea: ca u am vazut si am fumat sute
Deian: sunt sigur ca ai fumat....
Deian: multe chestii de la multi
Deian:
Sexy Syrea: asa crezi u
Sexy Syrea: ??
Deian: eu nu cred
Deian:
Deian: apropo
Deian: iar te-ai atacat
Sexy Syrea: noooooooooooo
Deian: aha
Deian: dar nah, te inteleg ii grea viata cu 3 neuroni
Sexy Syrea: eu nu bag in seama toate prostiile ce le scotzi u din gura
Deian: din care 2 citesc ziaru
Sexy Syrea: sau din mintea ta aia in coltzuri
Deian: da sigur scumpo
Deian: numa sa nu plangi
Sexy Syrea: asa esti u de stii asta ??
Deian: nu, se vede dupa cum te ataci
Sexy Syrea: offfffffffffffff
Deian: replicile care mi le zici, le ai undeva scrise pe foaie?
Deian:
Sexy Syrea: voi barbatzii
Sexy Syrea: niste marionete
Deian: voi femeile, ghidoane, pentru pizda
Deian:
Sexy Syrea: ai tu
Sexy Syrea: sa mori de nui asa
Deian: da nu plange acuma
Sexy Syrea:
Sexy Syrea: atat de fraier esti incat itzi inkipui k eu plang
Sexy Syrea: ce imaginatzie ai
Sexy Syrea: ??
Sexy Syrea: deunde ai luato din basme ??
Sexy Syrea: app deunde esti ???
Sexy Syrea: sa ne intalnim si noi sa stam de vb fatza in fatza
Deian: din flacari vin
Deian:
Sexy Syrea: nu asa e mess
Deian: din arad
Deian: oricum daca ne-am intalnii, as rade de tine
Deian:
Deian: cum te ambalezi
Sexy Syrea: uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sexy Syrea: numai fraieri pe acolo
Sexy Syrea: asa am auzit
Deian: tu de unde ziceai ca esti?
Sexy Syrea: din ctza
Deian:
Deian: va fut turcii de va indoaie
Deian:
Deian: cunosti multi marinari?
Sexy Syrea: nu
Sexy Syrea: dar daca vrei sa te faci marinar e ok
Sexy Syrea: k pe u te cunosc
Sexy Syrea: sau poate o sa te cun
Deian: nu ms
Deian:
Deian: multumesc de invitatie in schimb
Deian: da nu prea esti genu meu
Deian: nu-mi plac crizatele
Sexy Syrea: crizatai mata
Deian: nu
Deian:
Deian: mama-i tare calma
Deian: )
Deian: da nush ce te ataci asa
Deian: cu cat mai mult te ataci, cu atat ma amuz eu mai mult
Sexy Syrea: pai e calma ki plac sa suga nu dealta
Deian:
Deian: ooo da vad ca-ti place sa fii cu carnita in gura
Deian:
Sexy Syrea: pai imi place dar vad ca u ai par intre dintzi
Sexy Syrea: ce trafalet ai luat in gura ??
Deian:
Deian: vaaaiii
Deian: o sa pun conversatia pe blog
Deian: sa rada si altii de tine
Deian: multumesc
Deian: esti o scumpa in nestiinta ta
Deian:
Sexy Syrea: sami sugi pula ma fraiere
Deian:
Deian: din nou cu carnita
Sexy Syrea: ca nui nici o pizda pe id asta
Sexy Syrea: tziai luato in gura
Deian:
Deian: ma o fi sau nu o fi
Deian: tot am ras de tine
Deian:
Deian: si tut tot cu carnita ai ramas
Sexy Syrea: u ma aurolacule ??
Deian: tu*
Deian:
Deian: ooo asa asa
Deian: ataca-te
Deian: chiar pacat ca esti de unde esti si nu pot rade de tine in persoana
Deian:
Sexy Syrea: ce sa faci ma ???
Sexy Syrea: ma uitate la u ce fatza de broasca raioasa ai
Deian: sa arat cu degetu spre tine si sa rad
Deian:
Sexy Syrea: si dupaia vb cu mn
Sexy Syrea: ma laketule
Sexy Syrea: daten plm d tomberon mergator
Deian: auzi tu
Deian:
Deian: cica lakeu
Deian:
Deian: oai
Deian: ce-mi place cum scrie lumea cu K
Deian: mai citeste o carte
Sexy Syrea: esti prost k mata
Deian: )
Deian: oai de capu meu
Deian:
Sexy Syrea: ce dreacu sa va cer voua ma
Sexy Syrea: ??
Sexy Syrea: ai dreacu park suntetzi crescutzi in jungla
Deian: mah ce prostii ies din gura ta
Sexy Syrea is typing a message.
Sexy Syrea: drogatzii dreacu
Deian: asa gura numa pt supt e buna
Deian:
Deian: cati dinti iti lipsesc
Deian:
Deian: ??
Deian: oooooo
Deian: te-ai supi??
Receiving IMVironment from Sexy Syrea...
Deian: =)00
Sexy Syrea has selected the "Falling Hearts" IMVironment.

Deian: )
Sexy Syrea: da mata sasuparat ca nu am saturato
Deian:
Sexy Syrea: ai ura ca am plecat
Deian: mah nu a zis nimic de tine, probabil nu a fost nimic acolo
Deian:
Deian: sau a fost si a fost de nevazut
Deian:
Sexy Syrea: pai ce e proasta sa zik
Deian: ooo ce-mi place cand te ataci
Deian: voi incultii numa de mama va stiti lua
Deian: tare ma intreb
Deian: aveti replicile astea scrise undeva pe foaie?
Deian:
Sexy Syrea: daca esti prost sau nu asta te intrebai ???
Deian:
Sexy Syrea: itzi spun eu k da
Deian: multumesc
Sexy Syrea: cu diploma frate
Deian: atata am putut sa rad de tine
Sexy Syrea: nu ai pt ce
Deian:
Deian: hai mai ataca-te putin
Sexy Syrea: si nu teai ingrasat ma in spate de la atat ras ??
Deian: oooo replica asta e aproape buna
Deian:
Deian: sa nu uiti sa ti-o scrii in caiet
Deian:
Sexy Syrea: bn o sa o scriu daca asa zici u
da u dute frate si vezi ce facu cu mintea aia a ta ca nu prea te vad bn
Sexy Syrea: ai ura
Deian: multumesc de sfat
Sexy Syrea is typing a message.
Sexy Syrea: k am treaba
Deian: da sigur
Deian: sugand ceva =))
Sexy Syrea has signed out. (14.04.2009 15:17)
P.S. Nu-mi cereti id-ul ca nu-l mai tin minte =))

Un comentariu: