sâmbătă, 18 aprilie 2009

Paste Fericit....Eu sunt omnivor...nu pasc


Sarbatori Fericite, pentru cei ce sarbatoresc, iar Buna, pentru cei ce nu, ca si mine. Cine ma cunoaste, stie ca nu ma dau in vant dupa sarbatori, pentru mine fiind ca si orice alta zi, doar se mananca mai bine :D. Toata lumea imi ureaza Paste Fericit, Sarbatori Fericite si mai rau, ma intreaba ce fac de inviere. La care eu le dau acelasi raspund, ca si la restu 1000 de persoane care ma intreaba NIMIC. De ce sa ma duc?? Nu-mi place acolo si chiar nu am tangenta cu aceste lucruri. Eu chiar nu Pasc Fericit :) pentru ca asta face toata lumea Paste, pentru ca sunteti oile domnului.
In incheiere va doresc sa va petreceti aceste zile, cum va pica mai bine, nu ca e sarbatoare, ci pentru ca aveti ocazia si timpul sa le petreceti mai bine ca si alte zile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu